- Fa reclama in sectiunea de mica publicitate in ziarul comun.
- Fa reclama in Pagini Aurii.
- Fa reclama pe trasurile de bacanie.
- Abordeaza potentiali clienti la telefon.
- Abordeaza potentialii clienti in persoana.
- Abordeaza potentialii clienti prin e-mail.
- Fii invitatul orator la seminarii si prezinta-ti zona de expertiza.
- Fii invitatul unor talk show-uri la radio.
- Creaza si intretine o lista cu mailurile si adresele de contact in baza de date software.
- Creaza-ti imaginea cu un antet bine proiectat si o carte de afaceri.
- Proiecteaza o brosura care explica bine beneficiile serviciilor tale.
- Proiecteaza o campanie de ordine a mailurilor.
- Proiecteaza un punct de cumparare si desfacere a produsului tau.
- Proiecteraza o campanie de telemarketing.
- Proiecteaza un logo care sa iti creeze imaginea companiei tale.
- Proiecteaza si distribuie o publicatie trimestriala sau un anunt actualizat despre ramura ta industriala.
- Proiecteaza si distribuie calendare, cani, pixuri, agende cu compania ta, si alte specii de publicitate care infatiseaza numele si logo-ul companiei tale.
- Proiecteaza si distribuie manuscrise gratuie intitulate “cum sa faci”, legate de industria ta(ex. Sfaturi pentru conservarea energiei in casa ta).
- Proiecteaza nasturi sau baloane cu numele, logo-ul sau sloganul companiei.
- Proiecteaza tricouri infatisand numele companiei si logoul.
- Experimenteaza o promotie legata cu cea a unei companii necompetitive vanzand pietei tinta.
- Experimenteaza costurile publicitatii in ziare, reviste, la radio, televizor, panouri, refugiile statiilor auto si banci.
- Experimenteaza cai de impartire a costurilor de publicitate folosind publicitatea de colaborare.
- Urmeaza cumpararile clientilor cu o scrisoare de multumire.
- Urmeaza cumpararile clientilor cu felicitari de Craciun sau de ziua de nastere.
- Fa-ti compania sa fie prezentata intr-o revista sau ziar care este citit de posibilii clienti.
- Angajeaza o agentie de publicitate sau o firma de public relations .
- Tine un concurs promotional.
- Tine un seminar in legatura cu serviciul, produsul sau ramura ta industriala.
- Include material promotional in facturile tale.
- Cauta clienti posibili la targuri de comert legate de ramura ta industriala.
- Cauta clienti posibili in asociatii legate de industria ta.
- Cauta clienti posibili la seminarii legate de industria ta.
- Cauta clienti posibili in reviste si ziare legate de industria ta.
- Pune brosura, lista de preturi si scrisoarea intr-un dosar pentru clientii tai.
- Plaseaza un indicator pe marginea drumului in afara magazinului sau biroului tau.
- Plaseaza fluturasi pe panourile informative si pe parbrizurile masinilor.
- Plaseaza mesaje promotionale pe plicurile si etichetele postale.
- Plaseaza indicatori sau logouri vopsite pe vehicolul/vehicolele companiei.
- Pregateste un film corporativ.
- Pregateste o lista a caracteristicilor si beneficiilor produsului care te va ajuta sa iti planuiesti campania de publicitate si promotionala.
- Pregateste propuneri aducatoare de solutii pentru necesitatile clientilor tai.
- Ofera mostre gratuite ale produsului sau serviciului tau.
- Ofera tururi publice ale procesului tau de functionare.
- Sponsorizeaza un eveniment de caritate.
Idei Afaceri Online
Advertisement
45 de idei pentru promovarea afacerii tale
Oriflame | Ladys | Avon | Margo | Diva Life | Life Care
Labels:
afacere,
afaceri online,
Cosmetice,
Idei,
Inscriere,
Jobs,
Locuri de Munca,
MLM,
Part-time,
Promovare
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Aproape zilnic aflăm din mass-media că a mai dispărut un copil: rătăcit, fugit de acasă sau chiar răpit. In această situaţie, părinţii disperaţi apelează la poliţie şi jandarmerie, dar nu intotdeauna necazul se finalizează in mod fericit.
ReplyDeleteŞi ne punem intrebarea: este oare posibil să prevenim o asemenea situaţie?
http://camere-spion.info/auto/?page_id=95